Sugar

2011-03-30 20:00:09
kategori: Karro bloggar   [1] kommentera
TJA! ♥
Har inte bloggat på typ... några (ganska många) dagar! ^^
Haha, det har faktiskt varit både skönt och jobbigt, jag vill ju blogga men inte fasta framför massa olika bloggar och massa annat ;)
Aja. Nu håller jag på och lyssnar på den här: Ulrik Munther – Born This Way
Och jämför den med originalet: Lady Gaga – Born This Way
Haha, kul jag har va? :D
Nejmen. ♥
Den där Ulrik... han vann typ Lilla Melodifestivalen 2009 såg jag någonstanns, med den här låten: Ulrik – En vanlig dag
Texten är typ... dryg. HAHAHA. På vissa ställen, typ när han sjunger: Jag har det bra, jag har det bra.. blabla.
Annars så är ju texten faktiskt sann ^^
Men hans nya låt tycker jag faktiskt är bra! <- Bra Sverige pratar jag. xD
Ulrik Munther – Boys Don't Cry
Lite mycket musik... med typ en o samma person. Jaja. Man överlever... tror jag.
Imorgon kommer Nadine och det ska bli AWESOME!
Ha det braaaaa ♥
Thing.26574067.l_large

S A N N A S . R U M http://sannasrum.se

Taack (:

2011-03-30 21:49:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin