FRAMME

2011-03-31 12:54:06
kategori: Nadine bloggar   [0] kommentera
Hej! Nu är jag framme i Umeå. Sitter med datorn i pappas kontor och väntar på att Karro ska sluta skolan...
Tick, tack, tick, tack ... nejmen det är typ as länge kvar. Hon är hemma ca halv tre. :)
Nu chattar jag med Julia på facebook, som har flyttat till Jokkmokk D:
Pappa åkte iväg på möte nyss så jag är ensam i en timme. Tick, tack, tick...


Jag har gjort ett nytt armband. Det är ett fanta armband. Haha ;D Jag tog etiketten (eller vad det heter?) från fanta flaskan och satte det runt armen-och så VIPS hade jag gjort ett armband, hahahahah ;DD


Vad ska jag göra nu?

Kanske fixa mig tills Karro kommer-Hahahaha näää
Kanske rita-NEEEJ

Kanske ha trist-antar att det blir så D:




HAHA fail ^^

Eller inte-eller jo.

Hejdå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin