HAHAHAHAHA xD

2011-03-31 07:09:34
kategori: Nadine bloggar   [2] kommentera
Hej! Idag är det den stora dagen! JAG SKA TILL UMEÅ. Med pappa ^^ Väntar bara på att han ska duscha klart. Åhh vad det kommer bli skoj! Den här bloggen kommmer bli bombad med bilder när jag kommer hem på söndag. Hahaha det lovar jag ;D Nejmen. Jag gick in på Elin och Elinas gamla blogg och hittade lite gamla bilder på mig och Elin, HAHAHAHAHAHAHAHA asså jag är inte sminkad men Elin är det. HAHAHAHAHAHAHA jag sminkade henne. ^^


HAHAHA ja det var jag och Elin. Jag ser ut som en ful tant medan Elin mest liknar en sur gammal gubbe. Hah!

bilder-frn-elins-nya-kamera-ej-raderas-012_96889096.jpg (300×224)
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA xD

Ja nu ska jag göra ett till inlägg på bloggen!

Tjingeling-ha det bra!:D

NEj, haha va ful jag var! xDD såg ut som en ugbbe med smink, ush x)) haha

2011-04-01 14:35:49
Ebbababbababbabbaba

Jag ÄÄLLSSKKAARR Elins miner :D XD

2011-04-02 11:52:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin